اولین همایش تخصصی هوشمند سازی خدمات بیمه ای بالابان در شرق کشور

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اولین همایش تخصصی هوشمند سازی خدمات بیمه ای بالابان در شرق کشور
folder_openاخبار
comment2 دیدگاه

 

به نقل از روابط عمومی بالابان؛ انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز با همکاری شرکت فناوری آمیتیس، اقدام به برگزاری همایشی در راستای اهتمام ویژه به ارائه خدمات آنلاین، هوشمند سازی کسب و کار و خدمات بیمه ای و ارتقای سطح کیفی خدمات آنلاین توسط نمایندگان و کارگزاران بیمه به عموم مردم نمودند. این همایش با حضور نمایندگان بیمه البرز استان خراسان رضوی، در تاریخ 12اسفند ماه 1400 و در سالن همایش های بیمه البرز در شهر مشهد برگزار گردید.

بنابر این گزارش، در این همایش که با هدف هموارسازی مسیر ایجاد بسترهای مناسب برای ارائه خدمات آنلاین و از راه دور، به مشتریان توسط نمایندگان بیمه در مشهد برگزار شد؛ علاوه بر بررسی لزوم توجه حداکثری به آنلاین سازی خدمات بیمه ای در سطح کشور و به خصوص در استان خراسان رضوی، به راهکارها و زیرساخت های موجود برای بهره وری بیشتر از فضای آنلاین پرداخته شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز استان خراسان رضوی، جناب آقای حبیب الله شفاف در این همایش با بیان دغدغه های خود در مورد ارائه هر چه بهتر و سریع تر خدمات بیمه ای به کلیه اقشار جامعه، بر لزوم توجه بیشتر و حساسیت ویژه کلیه نمایندگان و کارگزاری های استان به این موضوع تاکید کردند.

در ادامه به این موضوع اشاره شد که با بررسی های همه جانبه ای که انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز استان خراسان رضوی در زمینه شرکت های ارائه دهنده خدمات هوشمند و هوشمند سازی کسب و کار بیمه انجام داده است، شرکت فناوری آمیتیس با نام تجاری «بالابان» بهترین شرکت ارائه خدمات آنلاین تشخیص داده شده است که بهترین کیفیت و ارائه خدمات را با کمترین قیمت در اختیار فعالین صنعت بیمه کشور قرار می دهد.

در ادامه این همایش، جناب آقای آشیانی مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه البرز؛ به اهمیت گسترش و افزایش پرتفوی نمایندگان در سطح استان خراسان رضوی و ایجاد بسترها و ظرفیت های جدید بر این مبنا تاکید نموده و در انتها از برداشتن این گام مهم و ارزشمند در راستای افزایش پرتفو و تنوع سبد خرید مشتریان با آنلاین سازی و ارائه خدمات در بستر الکترونیک به بیمه گذاران با همکاری بالابان، ابراز خرسندی نمود.

جناب آقای ناصری، مدیر فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه البرز نیز در این همایش با ارائه آمار و ارقامی از رشد تقاضای بیمه عمر در ایران، از بیمه های زندگی و عمر به عنوان یکی از مهم ترین و ارزشمندترین بیمه هایی که امروزه مورد نیاز بیمه گذاران بوده و سومین بیمه پر فروش در ایران به شمار می رود، اشاره نمود. در ادامه از استان خراسان رضوی به نام مهد بیمه عمر در ایران نام برد و برای رشد روز افزون بیمه های زندگی در سبد پرتفوی نمایندگان و استقبال از طرح هوشمندسازی ارائه شده از سمت شرکت بالابان ابراز امیدواری نمود.

در ادامه مدیرعامل محترم بالابان؛ جناب آقای مهندس موسوی به تشریح خدماتی که بالابان در راستای هوشمندسازی و طراحی سایت فروش آنلاین بیمه به نمایندگان محترم ارائه می دهد پرداخت و با تاکید بر اهمیت تجارت در بستر الکترونیک و تغییراتی که امروزه صنعت بیمه در این خصوص داشته است، اهمیت سوق سیستم فروش سنتی به تجارت الکترونیک را روشن نمود.

و در آخرین سخنرانی همایش، رئیس محترم هئیت مدیره بالابان؛ جناب آقای مهندس محمودی، به تفصیل درباره طرح ها و زیرساخت های طراحی شده شرکت بالابان برای خدمت رسانی و کمک به هوشمند سازی کسب و کار نمایندگان بیمه البرز و طراحی سایت فروش آنلاین بیمه صحبت نمود و پس از بررسی جزئیات طرح های متنوع بالابان در این زمینه و تکمیل توضیحات لازم، به سوالات نمایندگان محترم در این رابطه پاسخ داد.

در انتهای همایش، در راستای دست یابی به اهداف از پیش تعیین شده در صنعت بیمه کشور،تفاهم نامه ای برای هوشمندسازی ارائه خدمات بیمه ای و تسهیلات ویژه برای نمایندگان بیمه البرز استان خراسان رضوی مابین بالابان و انجمن صنفی بیمه البرز در شهر مشهد امضا گردید. در این تفاهم نامه که بین رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی نمایندگان بیمه البرز در استان خراسان رضوی، جناب آقای حبیب الله شفاف و بنیانگذار و رئیس هیئت مدیره شرکت آمیتیس (بالابان) به امضا رسید، تلاش شده است تا یکی از مهم ترین نیازهای فعالان صنعت بیمه و نمایندگان شرکت بیمه البرز برآورده شود.

امضا تفاهم نامه بین انجمن صنفی کارفرمایی نمایندگان بیمه البرز استان خراسان رضوی و شرکت فناوری آمیتیس سناباد

با توجه به نیاز روزافزون این صنعت در جهت ایجاد زیرساخت های مناسب برای ارائه خدمات از راه دور به مشتریان، در این تفاهم نامه، تعهدات هر یک از طرفین، برای ارائه هرچه بهتر خدمات آنلاین سازی فروش بیمه البرز درج گردیده است.

بر این اساس شرکت فناوری آمیتیس با نام تجاری بالابان ملزم شده است تا ظرف مدت یک سال، زیرساخت لازم را برای راه اندازی کسب و کار آنلاین و ارائه خدمات بیمه ای توسط نمایندگان بیمه البرز در استان خراسان رضوی فراهم کند و در صورت رضایت طرفین، در سال‌های بعد نیز این مسیر با ارتقای خدمات ادامه یابد.

این شرکت علاوه بر راه اندازی وبسایت تخصصی، به ارائه خدمات فنی و پشتیبانی از زیرساخت های نرم افزاری مورد استفاده توسط نمایندگان و کارگزاری ها خواهد پرداخت. به گونه ای که کلیه نمایندگان شرکت کننده در این طرح می توانند از آموزش های لازم برای استفاده از سایت و پنل مدیریت آن بهره مند شوند.

پس از اجرای طرح، کلیه نمایندگانی که از این خدمات استفاده می کنند خواهند توانست شاهد تسهیل فرایند مقایسه طرح ها و پوشش های بیمه ای توسط مشتریان و استعلام حق بیمه بوده و امکان گسترش دامنه فعالیت های خود را خواهند داشت.

با توجه به اینکه شرکت بیمه البرز به عنوان یکی از شرکت های معتبر بیمه ای در کشور، دارای نمایندگی های متعددی در استان خراسان رضوی می باشد، عقد این تفاهم نامه، گام مثبتی در جهت کمک به ارائه خدمات هوشمند توسط نمایندگان بیمه البرز بوده و اتفاقات خجسته ای از طریق آنلاین سازی خدمات و کسب و کار بیمه ای البرز و طراحی سایت بیمه برای نمایندگان در سطح استان خراسان رضوی رقم خواهد خورد. مجموعه بالابان به همکاری با شرکت بیمه البرز در این مسیر مفتخر است.

Related Posts

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • حسین علیزاده گلستانی
    ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ ۲۳:۳۰

    گامهای استوار مدیران توانمند مجموعه بالابان، نوید توسعه هوشمند سازی خدمات اجتماعی و افزایش سطح رفاه اجتماعی را در بر دارد و الهام بخش سایر فعالان کسب و کار های اینترنتی و محقق شدن ایده ارزشمند شهر الکترونیک می باشد.
    و به شرکت صاحب نام بیمه البرز به سبب این انتخاب هوشمندانه و شناسایی فرصت هایی ذاتا ارزشمند تبرک عرض می نمایم.

    پاسخ
    • سلام دوست عزیز؛
      ممنون از پیام پر مهر و لطفتتون
      و همچنین تبریک هاتون

      با آرزوی موفقیت روز افزون برای شما

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست