خدمات مورد نیاز برای ساخت و طراحی سایت بیمه چیست؟

  1. خانه
  2. خدمات طراحی سایت بیمه
  3. خدمات مورد نیاز برای ساخت و طراحی سایت بیمه چیست؟
folder_openخدمات طراحی سایت بیمه
commentبدون دیدگاه
خدمات طراحی سایت بیمه به دو دسته خدمات پایه و خدمات اختصاصی سایت بیمه ای تقسیم می شود.

نیاز فزاینده به ارائه خدمات طراحی سایت بیمه به نمایندگی ها، شرکت ها و کارگزاران این صنعت باعث توسعه و افزایش سرعت ارائه این خدمات شده است. طراحی وبسایت های نوآورانه که در برگیرنده کلیه ویژگی های لازم برای معرفی نمایندگان و کارگزاران بیمه است و امکان فروش آنلاین بیمه را دارد، یکی از دلایل نیاز مبرم فعالان این صنعت به خدمات ساخت سایت بیمه است. به همین دلیل در این متن به بررسی خدمات طراحی وب سایت بیمه پرداختیم و امید است پس از مطالعه آن با خدمات ارائه شده و مزایایی که به همراه دارند، بیشتر آشنا شوید.

ضرورت توجه به خدمات طراحی سایت بیمه

امروزه بسیاری از هموطنان از فضای مجازی برای رفع نیازهای خود استفاده می کنند. برای همین است که برای افزایش حداکثری درآمد نمایندگان و کارگزاران از فروش آنلاین بیمه، راه اندازی و طراحی یک سایت اجتناب ناپذیر می باشد.

در واقع طراحی سایت‌های فروش آنلاین به طور گسترده ای افزایش یافته است. دلیل آن هم استفاده روزافزون مردم از گوشی‌های هوشمند موبایل برای خرید کالا و خدمات می باشد. در صنعت بیمه نیز ارائه خدمات فروش بیمه به صورت آنلاین به طور فزاینده ای در حال افزایش است. به گونه ای که بسیاری از شرکت های بیمه، شعب ارائه دهنده خدمات و نمایندگان فعال در سرتاسر کشور در حال حرکت به سمت استفاده از وبسایت یا اپلیکیشن های اختصاصی هستند.

به طور مفصل درباره طراحی سایت بیمه در مقاله طراحی سایت بیمه چیست؟ مزایا، امکانات و مراحل صحبت کرده ایم، در صورتی که سوالی در این مورد دارید، پیشنهاد می کنیم این مقاله را مطالعه نمایید.

ارائه خدمات فروش بیمه به صورت آنلاین به طور فزاینده ای در حال افزایش است.

برای تاکید بر اهمیت این موضوع بهتر است توجه شما را به نتایج یک پژوهش در این زمینه معطوف کنیم:

بر اساس مطالعات انجام شده در بیش از 90 درصد موارد، اولین تاثیر مثبت یک کسب و کار روی مشتری پس از مشاهده وبسایت متعلق به آن کسب و کار یا شغل ایجاد خواهد شد. اهمیت این پژوهش زمانی بیشتر می شود که بدانید توان و تخصص طراحی وب سایت بیشترین سهم را در موفقیت یک سایت دارد.

تاثیر بالای وبسایت روی مشتری به روشنی نشان می دهد اهمیت خدمات طراحی سایت بیمه تا چه اندازه است و تا چه حد بالایی می تواند روی مشتریان تاثیر بگذارد.

چرا استفاده از خدمات تیم های متخصص ضروری است؟

به عنوان یک فعال صنعت بیمه هنگام دریافت خدمات ساخت سایت بیمه باید روی کیفیت خدمات دقت داشته باشید. خدماتی که تیم های تخصصی به شما ارائه می دهند باید در راستای نیازهای شما باشد.

توجه داشته باشید که فقط طراحی سایت بیمه مهم نیست. بلکه برای موفقیت نهایی، نیاز به پشتیبانی مداوم و بازنگری سایت خود دارید. تمام این تلاش ها برای تاثیرگذاری حداکثری بر کاربران است که در نهایت می تواند باعث افزایش چشمگیر تعداد مشتری ها و کسب درآمد شود.

حجم گردش مالی خدمات آنلاین

حجم گردش مالی ایجاد شده با ارائه خدمات به صورت آنلاین، بالغ بر هزاران میلیارد تومان است (در دنیا نیز میلیاردها دلار درآمد از طریق ارائه خدمات آنلاین به جامعه توسط مشاغل مختلف به دست می آید).

برای همین است که تاکید متخصصان بازاریابی در صنعت بیمه بر حرکت به سمت ارائه خدمات آنلاین با استفاده از پلتفرم های تخصصی مانند سایت های جامع ارائه دهنده خدمات بیمه (با امکان فروش آنلاین بیمه) است.

اما برای داشتن یک سایت قوی، چه ویژگی هایی را باید در ارائه خدمات طراحی سایت بیمه مدنظر داشت؟

طراحی سایت باید ساده و جذاب باشد

بسیاری از فعالان در صنعت دیجیتال مارکتینگ بر این باور هستند که سایت باید ساده و در عین حال جذاب باشد.

کارفرما باید سایتی داشته باشد که در عین سفارشی بودن، ساده و جذاب باشد. مخاطبان شما به این ویژگی ها اهمیت زیادی خواهند داد. برای همین در ارائه خدمات طراحی سایت بیمه نیز باید به این مهم توجه داشت.

مشخصه های مهم دیگری هم هستند که بایستی با توجه به نیاز مشتری به آن ها توجه نمود. برای مثال ارتقای سطح امنیت سایت از جمله مواردی هستند که بسیاری از کاربران به آن اهمیت می دهند.

انواع خدمات طراحی سایت بیمه چیست؟

طراح یا تیم توسعه دهنده وب سایت باید کلیه جوانب را در نظر داشته باشد. مواردی که باید در ارائه خدمات طراحی وب سایت بیمه مدنظر داشت عبارت هستند از:

  • تعداد صفحات سایت
  • سئوی سایت
  • پشتیبانی از سایت
  • ارائه هاستینگ
  • به روزرسانی سایت
  • سرعت بالا و responsive بودن وب سایت
  • و …

برخی از امکانات طراحی سایت بین تمام وب سایت ها مشابه است و جزو خدمات پایه ای حساب می شود که فقدان آن به سایت آسیب جدی وارد می کند؛ به عنوان مثال یک هاستینگ کارآمد می تواند به طرز شگفت آوری بر سطح رضایت مشتریان ( بیمه گذاران) تاثیر مستقیم داشته باشد. تعدادی از خدمات طراحی سایت فقط مخصوص یک سایت بیمه ای است که گاهی اهمیت آن از خدمات پایه بیشتر است. به عنوان مثال به روزرسانی قیمت بیمه نامه ها مطابق با قوانین بیمه مرکزی از مهم ترین خدمات طراحی سایت بیمه است.

برخی از خدمات طراحی سایت مختص سایت های بیمه ای است که اهمیت فوق العاده ای دارد.

در این مطلب به هر دو دسته خدمات پایه و اختصاصی می پردازیم و در مورد اهمیت و جزئیات هرکدام مفصل بیان می شود. در ادامه نگاهی به این موارد داشته باشیم:

چرا تعداد صفحات سایت مهم است؟

به طور حتم هر سایتی از تعدادی صفحه اصلی و صفحات فرعی تشکیل شده است. تعداد صفحات می تواند بین 5 تا 10 صفحه باشد که بیشتر آن ها صفحه اصلی هستند یا اینکه با توجه به نیاز مشتری تا 50 صفحه و حتی بیشتر از 50 صفحه در سایت وجود داشته باشد.

صفحه اصلی سایت و لندینگ پیچ (landing page) از جمله صفحاتی است که در ارائه خدمات ساخت سایت بیمه حساسیت ویژه ای دارد. زیرا که اینها جزو صفحاتی هستند که بیشتر کاربران در بدو ورود به وبسایت آن ها را مشاهده خواهند کرد.

صفحات اختصاصی برای ارائه خدمات فروش انواع بیمه

در ارائه خدمات فروش آنلاین بیمه نیاز به بخش خاصی برای معرفی و مقایسه انواع بیمه می باشد. این صفحات باید به کاربران اطلاعات بیشتری در ارتباط با موارد زیر بدهد:

  • قیمت انواع بیمه نامه
  • پوشش های بیمه ای
  • تخفیفات بیمه ای
  • سقف تعهدات بیمه
  • نحوه پرداخت اقساط بیمه نامه و ….

در این بخش از سایت باید کلیه اطلاعات لازم در ارتباطات با خدمات بیمه ای در اختیار کاربر قرار گیرد. به همین خاطر تیم توسعه دهنده وب سایت علاوه بر آشنایی با مباحث کلی در حوزه طراحی و توسعه وبسایت، باید با مباحث بیمه ای نیز آشنا باشد. این امر باعث خواهد شد تا کلیه بخش های سایت از جمله صفحات مربوط به ارائه اطلاعات بیمه ای جامع و مفید باشد.

لازم است در این جا اشاره ای کنیم به اهمیت محاسبه قیمت بیمه نامه به صورت خودکار در سایت، که یکی از نیازهای اولیه در طراحی سایت بیمه است.

محاسبه آنلاین قیمت خرید یا تمدید بیمه نامه باید قبل از هدایت مشتری به صفحه پرداخت انجام شود. برای همین است که برای فعالان صنعت بیمه، پس از صفحات اصلی که معرف نماینده یا کارگزار بیمه هستند، صفحات مربوط به مقایسه و تعیین قیمت بیمه نامه جزو اولویت های اصلی هستند که باید به طور تخصصی و براساس فرمول های بیمه ای خاص هر بیمه نامه، طراحی شوند.

پس از این صفحات، نوبت به صفحات محتوای سایت می رسد. در بخش بعد در مورد صفحات محتوایی در سایت توضیحات بیشتری خواهیم داد.

اهمیت صفحات محتوایی در سایت بیمه

بسیاری از کاربران از صفحات محتوا برای ارتقای رتبه وبسایت خود استفاده می کنند. تعداد این صفحات با توجه به نیاز کارفرما و بودجه وی تعیین خواهد شد.

یک نکته مهم که در ارتباط با تفاوت صفحات محتوا و سایر صفحات وجود دارد این است که:

صفحات اصلی سایت در ابتدای کار راه اندازی می شوند (مانند صفحه اصلی، صفحه فروش آنلاین بیمه، صفحات محاسبه خودکار قیمت بیمه نامه و سایر صفحات اصلی). اما صفحات محتوا و صفحات مربوط به مقالات وبسایت ممکن است که پس از راه اندازی سایت به تدریج تکمیل و توسعه پیدا کنند. برای همین ممکن است تعداد صفحات سایت به مرور زمان افزایش یابد.

بنابراین صفحات محتوایی می تواند به سایت شما کمک کند تا کاربران بیشتری را جذب نماید.

رشد سریع سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو (SEO)

از جمله مهم ترین خدمات طراحی سایت بیمه، خدمات سئوی سایت و ارتقای جایگاه آن در موتورهای جستجو می باشد. با کمک سئو کاربرانی که به موتورهای جست و جویی مانند گوگل مراجعه می کنند تا نمایندگی ها و کارگزاری های بیمه یا پاسخ سوالهایشان در حوزه بیمه را پیدا کنند، می توانند سایت شما را ببینند. سئو حرفه ای سایت بیمه برای رشد سریع سایت لازم است. می توان با این استراتژی موفق به جذب مشتری های جدید در دنیای دیجیتال شد.

خدمات سئوی سایت بیمه و ارتقای جایگاه آن در موتورهای جستجو از مهم ترین خدمات طراحی سایت بیمه است.

سئو دانش پیشرفته ای است که به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. برای همین پرداختن به آن نیاز به زمان زیادی دارد. اما نکته مهم این است که دانش سئو در گذشته با آنچه ما در حال حاضر با آن مواجه هستیم متفاوت است. برای مثال در گذشته از شیوه هایی برای ارتقای رتبه سایت استفاده می شد که امروزه جزو سئوی کلاه سیاه محسوب می شوند و به سایت آسیب می زنند.

اصول سئو در تمام مراحل طراحی سایت و حتی قبل از آن (قبل از انتخاب نام دامنه برای سایت) نقش دارد و بایستی تا زمان راه اندازی اولیه وبسایت و تکمیل کلیه صفحات اصلی و فرعی سئو را مدنظر قرار داد.

دانش سئو به عنوان دانشی مدرن و در حال تحول شناخته می شود که مستلزم در نظر گرفتن ده ها و حتی بیش از صد فاکتور برای ارتقای رتبه در خدمات ساخت سایت بیمه ای است.

سئوی سایت و انتخاب کلمات کلیدی

اگرچه اصول سئو گاهی پیچیده می شوند، اما یکی از مباحث مهم در سئو مربوط به انتخاب کلمات کلیدی است.

“انتخاب کلمات کلیدی در یک سایت باید با توجه به اهداف مشتری صورت می پذیرد. ”

اهمیت این مبحث برای بسیاری از کارفرمایان قابل درک است. فرض کنید شما در تهران، مشهد و یا هر شهر دیگری نمایندگی فعال داشته باشید. در این مواقع امکان دارد که قصد ارائه خدمات فروش آنلاین بیمه در یکی از این شهرها را داشته باشید. به این منظور باید رتبه سایت خود را در بین ارائه دهندگان خدمات فروش بیمه ارتقا دهید.

یکی از مهم ترین نکاتی که باید به خاطر داشته باشید سئوی سایت، با توجه به نوع بیمه ای که قصد فروش آن را دارید و یا حوزه فعالیت نمایندگی می باشد. برای مثال کلماتی مانند “فروش آنلاین بیمه در تهران” یا “فروش آنلاین بیمه در مشهد” ، “خرید بیمه شخص ثالث در تهران” یا “تمدید آنلاین بیمه نامه در مشهد” و کلمات کلیدی مشابه می توانند باعث شوند که کاربران در یکی از شهرهای تهران یا مشهد (یا هر شهر دیگری) شما را زودتر پیدا کنند.

به روزرسانی سایت بیمه

فرض کنید سایت شما راه اندازی شده است و به تدریج در حال توسعه هستید. همچنین به دنبال ارتقای رتبه آن در موتورهای جستجو برای پیشی گرفتن از رقبای خود در عرصه ارائه خدمات آنلاین بیمه باشید. به روزرسانی سایت یکی از مواردی است که با توجه به استفاده از زیرساخت های نرم افزاری باید به آن توجه کنید. این به روز رسانی می تواند در بردارنده جنبه های متعددی باشد. بروزرسانی امنیتی وبسایت یکی از مهم ترین آن ها است. البته به روز رسانی صفحات و محتوای وب سایت نیز مهم است.

بروزرسانی با توجه به تغییر قیمت بیمه

هنگام بروزرسانی سایت بیمه و زیرساخت های نرم افزاری تلاش می شود خدمات طراحی وب سایت بیمه به بهترین نحو به فعالان صنعت بیمه ارائه شود. همانطور که می دانید هر ساله با توجه به تغییرات به وجود آمده در قیمت خرید یا تمدید بیمه نامه (برای مثال تغییر در قیمت خرید بیمه شخص ثالث) و یا تغییرات به وجود آمده در آیین نامه ها و مصوبات بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران یا شورای عالی بیمه، لازم است تغییراتی در سایت اعمال شود. این تغییرات نیز نوعی به روزرسانی محسوب می شوند.

هرساله به روزرسانی قیمت جدید بیمه ها در سایت از خدمات مختص طراحی سایت های بیمه ای است.

تغییرات قیمت معمولا به صورت سالانه اعمال می شود، با اینحال در صورتی که به هردلیلی تغییر قیمت بیمه نامه ها براساس مصوبات بیمه مرکزی در هر زمان دیگری از سال روی دهد. شرکت طراح سایت بیمه موظف به اعمال این تغییرات است.

خدمات پشتیبانی

خدمات پشتیبانی دربردارنده سرویس هایی هستند که پس از راه اندازی سایت در اختیار شما قرار می گیرند. سرویس های پشتیبانی از سایت در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کنند و به رشد و توسعه آن کمک خواهند کرد. با توجه به این که بسیاری از کارفرمایان با روند مدیریت وب سایت آشنا نیستند و نمی دانند چگونه می توانند امکان رفع مشکلات سایت و یا مدیریت بهینه آن را داشته باشند، این خدمات در ضمن ارائه خدمات طراحی وب سایت بیمه در اختیار آن ها قرار می گیرد.

در این جا می توان به ارائه خدمات پشتیبانی رایگان سایت بیمه به مدت یک سال اشاره کرد که بسیاری از مشکلات کارفرما را در این بازه زمانی حل خواهد کرد. در این مدت تیم توسعه دهنده وب سایت هر گونه مشکل را حل خواهد کرد و پشتیبانی لازم را از وب سایت به عمل خواهد آورد.

تا این بخش از متن آشنایی لازم را با تنوع خدمات ساخت سایت بیمه پیدا کرده اید. در ادامه تلاش خواهد شد تا به طور ویژه به خدمات تیم تخصصی برنامه نویسی بالابان پرداخته شود.

شفافیت بالابان در ارائه خدمات طراحی سایت بیمه

اگر به دنبال برندسازی برای تیم خود و دسترسی هر چه سریع تر به خدمات آنلاین بر بستر یک پلتفرم سفارشی شده هستید، می توانید از سرویس های پیشنهادی بالابان به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه طراحی سایت بیمه استفاده کنید.

یکی از سیاست های بالابان شفافیت کامل در ارائه خدمات طراحی سایت بیمه به فعالان صنعت بیمه می باشد. اگر به دنبال شفافیت 100 درصد در ارائه خدمات طراحی سایت بیمه هستید می توانید از مراحل پیش از طراحی سایت تا توسعه، راه اندازی و پشتیبانی سایت، به طور شفاف در جریان امور قرار داشته باشید. علاوه بر آن کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده را با تعرفه بسیار مناسب در اختیار نمایندگان و کارگزاران بیمه قرار داده است و در این راه قدم های مهمی را در ارائه خدمات نوین به فعالان صنعت بیمه برداشته است.

کلیه خدمات و سرویس های ارائه شده در بالابان با تعرفه بسیار مناسب در اختیار نمایندگان و کارگزاران بیمه قرار دارد.

قیمت گذاری های بالابان برای ارائه خدمات ساخت سایت بیمه به طور شفاف و مطابق با توافق های صورت گرفته خواهد بود. شما می توانید به طور کامل از نرخ تعرفه های خدمات طراحی وب سایت بیمه آگاه شوید و متناسب با نیاز خود اقدام به ثبت سفارش و عقد قراداد بنمایید.

پروتفلیوی بالابان در ارائه خدمات طراحی سایت بیمه

کارگزاران و نمایندگانی که در ارتباط با پورتفولیوی شرکت سوال دارند (یا می خواهند اطلاعات بیشتری در ارتباط با خدمات ارائه شده توسط بالابان کسب کنند)، می توانند نگاهی به سایت های راه اندازی شده توسط این مجموعه بیندازند. تلاش شده است نمونه سایت های بیمه طراحی شده و سابقه خدمات ارائه شده به فعالان صنعت بیمه در دنیای دیجیتال در بخش های دیگر مورد بررسی قرار گیرند.

نگاهی کوتاه به خدمات طراحی سایت بیمه

امروزه بسیاری از فعالان صنعت بیمه به خدمات طراحی سایت بیمه و پشتیبانی از آن نیاز دارند. در این متن اشاره ای به بعضی از این خدمات شد تا بهتر بتوانید با اهمیت تعداد صفحات سایت بیمه و نحوه طراحی و راه اندازی سایت آشنا شوید. همچنین تلاش شد تا توضیح جامعی در رابطه با سئو، پشتیبانی، ارائه هاستینگ، رشد سایت و سایر خدمات طراحی وب سایت بیمه ارائه شود.

بالابان یکی از مجموعه های تخصصی است که به ارائه خدمات طراحی و ساخت وب سایت بیمه می پردازد و امیدوار است بتوانید با بهره مندی از یک سایت منحصر به فرد و دارای استایل متفاوت گستره فعالیت های خود را در حوزه آنلاین توسعه دهید. لازم به ذکر است تیم بالابان آماده است تا هرگونه سوال کارفرمایان محترم را در زمینه نحوه طراحی سایت بیمه پاسخ دهد.

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست